Ga naar inhoud

Demo's Bunny-Agility op de huisdierdagen


Anita17

Aanbevolen berichten

:mdr:Eindelijk kan ik het vertellen.....Ik ga demo’s geven op de huisdierdagen!

Op 9 & 10 November 2013 zal de eerste editie van de huisdierdagen in de TT-hal in Assen gaan plaatsvinden en wij zijn erbij!

Een ontzettend leuke gelegenheid om het trainen van konijnen wat meer onder de aandacht te brengen in Nederland

want het is hier nog niet zo bekend.

Wij zijn ook nog niet zo lang bezig (in het openbaar) natuurlijk dus er is een hoop werk aan de winkel.

Er moeten mooie toestellen komen, een goed hekwerk, een fijne vloer en natuurlijk een demo-team.

Hoe ik dat allemaal gaan aanpakken…..tja daar zijn we mee bezig, allereerst blijf ik natuurlijk mijn eigen konijnen trainen en zijn we bezig met het maken van toestellen voor de Agility om in november zo goed mogelijk voor de dag te komen.

Maar er is meer te doen…. Mocht je het leuk vinden om te helpen met de voorbereiding, wil je ons sponsoren of doe je ook Bunny-Agility (Assen of omgeving) en wil je in het Demo-team…..Neem dan contact op! We kunnen dan altijd samen bekijken hoe en waarmee je kan helpen.

Oh voor meer info over de huisdierdagen.....KLIK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .