Ga naar inhoud

Voer van Kenner of Kasper


Jaycee

Aanbevolen berichten

Voorheen voerde ik altijd Kenner met het oranje/gele label, maar daarvoor moet ik 10 km rijden (heen, en 10 km terug), dus ik dacht even kijken of onze dierenwinkel een soort gelijke brok heeft. In de dierenwinkel kwam ik alleen groot verpakking Kasper konijnenkorrel tegen.

Nu voer ik dit een aantal maanden, maar ik heb het idee dat de konijnen daar veel meer van drinken.

Iemand enige ervaring of informatie met en over deze brokken? Zit er te veel zout of iets dergelijks in waardoor ze zoveel gaan drinken (en dus ook plassen)?

Als dat zo is stap ik namelijk gewoon weer over op Kenner, want daar was ik altijd tevreden over.

Dure brokken zoals SS en Hope Farms ga ik niet aanschaffen, want met 8 konijnen wordt dat gewoon weg veel te duur. :erf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier merk ik geen verschil. Alleen heb het idee dat ze veel meer drinken.

Ze duiken hier nog altijd met grof geweld de bakken in als ik ze kom voeren...

Ik heb het etiket van Kasper meegenomen en er staat wel op dat er zout in zit, maar hoeveel staat er dan weer niet op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Kasper sport, maar ze drinken niet echt meer als normaal. Ze drinken zowiezo al best wat, vooral nu het wat warmer wordt. Ik gaf hiervoor hobbybrok (geloof van van Gorp ook), maar ik geef van de sportbrok minder. Zitten meer voedingsstoffen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook kenner, verder geen ervaring met kasper .. Volgens mij heeft een van mijn nijnen bij de fokker wel gehad, lijky dat precies op kenner? Hij drinkt wel veel meer dan mn voedster.. maar weet niet waar dat aan ligt. Denk dat ik van de zomer over ga stappen op hope farms :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .