Ga naar inhoud

Schudden met oortjes.


Stamperlove

Aanbevolen berichten

ik vroeg het omdat sientje ook met haar oren schud en er af en toe in krabt. Dat doet ze omdat ze oorontsteking heeft. En haar oren stinken, echt een hele vieze lucht.

Ik weet niet of of nog een andere reden kan zijn waarom ze met haar oren schudt. Misschien dat iemand anders het weet? Als je zeker wil weten of er iets met haar oren is, kun je denk ik het beste de dierenarts even naar haar oren laten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doen ze ook als ze je niet bergijpen heb ik ergens gelezen, als jouw taal niet helemaal klopt met het 'konijns'. Maar als ze hier eten krijgen zie ik het de 1 ook vaak doen, en hij begrijpt dan donders goed wat er gebeurt :P

De wilde konijnen zie ik het ook wel eens doen. Het hoort gewoon bij konijnentrekjes volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu denkt dat er niets mis is, dan moet je dat niet doen. Maar aangezien je in je 'beginpost' het volgende zegt:

Hoi,mijn voedster schud soms met haar oortje alsof ze 'NEE' knikt met haar oortjes,en krabt er soms aan,zou er iets mis zijn?voor de rest heel erg fit en heel goed eten en drinken,keutels en urine alles is goed!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Naja,sommige zeggen hier dat het ook van blijdschap kan zijn?

Mijn eerste gedachte was ook oormijt, door je vraagstelling. Maar jij kan het alleen zelf bepalen, Joris had wel een goede tip om het zekere voor onzekere te nemen. ls ze het doet om met je te communiceren is het wel heel gaaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Flap schudde ook vaak met zijn oren en krabde er ook aan.

Voor de zekerheid naar de dierenarts en er zt een poliep in zijn oor, waar hij last van had.

Ik zou, als je het niet vertrouwd naar de dierenarts gaan voor een check.

Maar alleen jij kunt beoordelen of je konijn dit van blijdschap doet, om met je te communiceren of omdat hij/zij pijn heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .