Ga naar inhoud

Temperatuurverschil


kb1988

Aanbevolen berichten

Hier liggen ze ook nog niet languit te puffen. Het verschil tussen vorige week en nu is 20 graden, idioot veel, maar ik denk dat omdat het geleidelijk is gegaan ze niet gelijk erbij neervallen. Misschien heeft 1 van de 2 het wel warm bij mij want ze zit nu dag en nacht buiten in de regen maar het kan ook zijn dat ze gewoon het hok niet in mag van de ander (ik denk zelf eerder het laatste).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier liggen ze ook nog niet languit te puffen. Het verschil tussen vorige week en nu is 20 graden, idioot veel, maar ik denk dat omdat het geleidelijk is gegaan ze niet gelijk erbij neervallen. Misschien heeft 1 van de 2 het wel warm bij mij want ze zit nu dag en nacht buiten in de regen maar het kan ook zijn dat ze gewoon het hok niet in mag van de ander (ik denk zelf eerder het laatste).

Ik denk ook het laatste. :P Bij mij valt het me namelijk juist enorm op dat ze sinds het warmer is geworden opeens veel in hun nachthok zitten. Bizar, want toen het zo koud was zaten mevrouw en meneer tegen elkaar aan te kleumen midden in de ren. Ik heb het idee dat ze gewoon niet zo van de regen houden ofzo, ookal kunnen ze wel overdekt zitten, de vloer is natuurlijk wel altijd een beetje vochtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .