Ga naar inhoud

NA de castratie niet meer zindelijk ?


Jaim

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik wilde hier even mijn vraag stellen en vragen of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.

Vrijdagmiddag is mijn lieve nijn gecastreerd geworden. Gelukkig alles goed gegaan ! Hij was van te voren altijd Zindelijk. Deed nooit wat buiten zijn kooi. De laatste weken legde hij wel eens een keutel neer bij ons. Territorium afbakenen ? In ieder geval meer was het niet.

Het gaat sinds gister eigelijk weer goed met hem. Hij eet en drinkt gewoon. Het enigste wat hij doet is dat hij nog veel slaapt. Ik heb hem vandaag dan ook zijn kooi gewoon open gezet voor als hij eruit wou. Nu kwam hij dus net bij me liggen opde bank. Gewoon zoals altijd. Alleen toen hij wegging keek ik en had hij de bank ondergeplast en er lagen zeker 10 keutels ??

Is dit nu omdat hij net gecastreerd is en misschien het even niet snapt ? Hij heeft dit nog nooit gedaan en ik las al in andere topics dat hij juist zindelijker moet worden na de castratie. Of ben k nu te snel met alles aangezien hij pas vrijdag is gecastreerd.

Hoop op een reactie ! Ben al blij dat alles goed gaat met hem !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guus was ook een paar dagen tot een week flink van de leg hoor door de castratie... en wat zou jij doen als ze je twee belangrijkste onderdelen wegnemen? Reken maar dat ze even pijn hebben hoor... dan zou ik denk ik ook plassen waar ik zit.. Guus was na een week weer lekker zichzelf hoor... zoals jrjsieben zegt...even geduld hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .