Ga naar inhoud

Wat mag een ram allemaal doen na een castratie?


Aanbevolen berichten

Hoi!

Onze lieve Jip is gisteren gecastreerd en is topfit. Hij eet, drinkt, plast en keutelt goed!

Maar nu de vraag: De dierenarts vertelde mij dat Jip de eerste 3 dagen niet uit het hok mocht, omdat dan evt de 2 hechtingen los konden gaan... maar Jip is zo levendig dat hij nu gewoon in zijn kooi gaat rennen..

Mag hij echt niet uit het hok? Wat is verstandig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedergeval heel goed dat hij zo levendig is! Toen bugs gecastreerd werd was hij nog heel jong en ook bewegelijk zelfde als met boops die was niet te houden ik heb hem gewoon los gelaten maar wel goed in de gaten gehouden! je nijn word vanzelf een keer moe! zit alles er netjes uit daaronder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mijn nijnen zijn dinsdag geholpen en ik heb ze die dag laten zitten ook al waren ze vanaf het eerste moment dat ik ze ophaalde al zich zelf meteen al eten drinken en keutelen :) maar ik mocht ze meteen weer in de ren zetten van de da maar hij had geen hechtingen gebruikt, misschien is dat het verschill :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Toby is 2 weken geleden geholpen. Hij moets het rustig aan doe hahhahah zeg dat maar tegen een ram van 5 maanden hahhaa.

Maar goed eten drinken en ja die keutels waar haalt ie ze vandaag veel. Hij heeft bij ons ook gewoon rond gelopen en gesprongen. Bij Toby zaten er geen hechtingen in maar dicht geplakt zag maar. Maar verder gaat het top met hem. Dus ik zou zeggen laat meer lopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .