Ga naar inhoud

konijn rilt?


angela12

Aanbevolen berichten

ik wou wat vragen ik heb een dwergkonijntje van nu bijna een half jaar.

hij eet en drinkt prima en is ook levendig maar nu lijkt het wel als hij uit zijn hok is alsof hij rilt??

zou het een mogelijkheid kunnen zijn dat hij het koud heeft??

hij is wel levendig en liep om me heen te rennen ik hoor ook niets aan zijn ademhaling en ook heeft hij een droge neus.

ik heb hem nu opgesloten in zijn hok om te kijken of dit helpt.

maar kan het dat een konijn het koud heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het de vorige keer dat het vroor bij mijn konijn Klaver. Ik dacht eigenlijk dat zij niet in orde was omdat een konijn het niet koud hoort te hebben met een wintervacht. Dus ik heb haar goed in de gaten gehouden maar na een half uur of zo was het over, toen rilde ze niet meer gelukkig en ik heb het daarna ook nooit meer gezien.

Ik ben toen wel een kruik gaan maken voor haar maar het was al over toen ik die erbij legde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zit nu een paar uurtjes in zijn hok en tot nu toe heb ik hem niet meer zien trillen. ik heb hem wat lof en andijvie gegeven dat heeft hij allemaal op.

ik kijk het wel even aan ik maak me snel te druk om ze als ik het niet vertrouw zit ik zo bij de dierenarts met hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .