Ga naar inhoud

Het allerlekkerste!


Miesaas

Aanbevolen berichten

Ook hier is witlof favoriet, Walvis wordt helemaal wild als ie de witlof ziet! En een klein stukje mandarijn of appel vindt ie ook ontzettend lekker!

Ik dacht even dat je je diertje walvis te eten gaf. Ik had al kortsluiting in mijn hoofd. Een beschermd, groot dier als de walvis aan je konijn voederen leek mij een heeeel gek idee, haha!

Leuke naam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht even dat je je diertje walvis te eten gaf. Ik had al kortsluiting in mijn hoofd. Een beschermd, groot dier als de walvis aan je konijn voederen leek mij een heeeel gek idee, haha!

Leuke naam!

Haha ik moest heel hard lachen om deze verwarring, zag het opeens helemaal voor me :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stampertje wordt op het moment overal wild van: peer, appel, mandarijn, kerststol tijdens de vakantie (we konden nog net de zak en de stol weggrissen), thee, ranja. Ik heb normaal gesproken mijn drinken in de vensterbank staan, dan kan ik lekker op de bank hangen en hoef ik niet steeds naar de tafel te reiken, maar die gewoonte wordt me nu afgeleerd door die huppel. :$

Het is nl deze week al 2x voorgekomen dat ik even niet oplette en plop! Stak ie z'n hoofd in de kop thee of ijsthee glas met ranja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier is witlof favoriet, Walvis wordt helemaal wild als ie de witlof ziet! En een klein stukje mandarijn of appel vindt ie ook ontzettend lekker!

Ohmijngod, wat een TE GEKKE NAAM! <3 Hahahha hoe kóm je erop?

Ik doe altijd high five met Chibi voordat hij zijn eten krijgt, maar hij is daar nu zo aan gewend dat als ik 'high five!' zeg,

hij ongeduldig met zijn pootje schud zo van; 'ja ja ik weet het nu wel, GEEF ME ETEN!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn het gewoon vreedzakken hahhaha de binnen konijntjes dan haha maar die zijn nog jong, de buiten pluizenbollen hebben het niet zo op groenvoer en fruit , ze eten het wel maar vallen niet aan zeg maar. Die hier binnen die slaan nog net die het bakje uit je handen. En wat sap betrefd wij hebben wel ananasspa gegeven maar dat was puur omdat ze ziek was en het bevoordelijk was voor de darmen te prikkelen zodat ze weer zelf ging eten.

Maar verder geen sap hier, gewoon lekker zelf sap laten maken hahhahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .