Ga naar inhoud

Mengvoer


Maraatje

Aanbevolen berichten

Ik gebruik wel gewoon SuperSelectief voer in de blauwe verpakking maar mijn moeder heeft het anders gekocht, namelijk mengvoer. Na een hele discussie met mijn zusje of het goed is of niet besloot ik het hier te zetten. Ik weet dat alle reacties is dat het beter is maar over het bewijs!

Haha,

Groet, Mara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is idd niet goed...

Ze gaan er selectief van eten en komen daardoor voedingstoffen door te kort. Heb wel eens gelezen dat daardoor de tanden losser gaan staan en daardoor scheef kunnen groeien. Het zijn vooral snoepjes die erin zitten, dus ongezond en ze kunnen er dik van worden.

En vanaf SS naar gemengd voer gaan is al helemaal niet goed. Vanuit zo'n goed voer naar zo slecht...

Je zou het gemengd voer als snoepje kunnen gebruiken en in zo'n snackbal doen één keer in de week ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai, erg bedankt! De laatste tip gaan we doen en het is een mega mega mega maar dan ook echt een grote doos. Cadeautje voor de konijntjes. Maar dan ben ik wel een jaartje bezig. Haha, maar echt hartstikke bedankt dat je de informatie geeft. Echt waar! Maar ik bedank je alvast voor je uitleg en zal heel goed opletten of de verzorgster voor als we op vakantie zijn dat die het idd niet geeft..

Groet, Mara,

Oja, ik zeg heel vaak heel erg bedankt maar nu mogen ze SS blijven gebruiken ;)

Whahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is idd niet goed...

Ze gaan er selectief van eten en komen daardoor voedingstoffen door te kort. Heb wel eens gelezen dat daardoor de tanden losser gaan staan en daardoor scheef kunnen groeien. Het zijn vooral snoepjes die erin zitten, dus ongezond en ze kunnen er dik van worden.

En vanaf SS naar gemengd voer gaan is al helemaal niet goed. Vanuit zo'n goed voer naar zo slecht...

Je zou het gemengd voer als snoepje kunnen gebruiken en in zo'n snackbal doen één keer in de week ofzo.

Ik sluit me hier helemaal bij aan.

Maar wil toch nog even iets vragen, Maraatje:

Je hebt het over SuperSelectief (ss?) in blauwe zakken.

SS gebruiken we voor ScienceSelective voer, wat naar mijn weten nooit in blauwe zakken zit, dus hebben we het hier wel over dezelfde SS?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .