Ga naar inhoud

Hoeveel vermageren of verdikken per week?


Ruthie

Aanbevolen berichten

Hun groenten eten ze apart omdat die van Stitch gesneden moeten worden gezien hij geen voortanden meer heeft. Dus daarvan weet ik wel exact hoeveel ze elk binnenkrijgen. Maar biks eten ze samen en hooi ook. De biks kan ik eventueel ook apart geven maar hooi zal moeilijk zijn, anders kunnen ze nooit meer samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is altijd al aan de magere kant geweest maar heb haar nooit echt gewogen tot vorige week, misschien 1 keer om de zoveel maand. Ze keutelt erg goed, grote bollen. En kijken doet ze ook :P. En actief zijn ze ook wel. Als ze loopt, loopt ze wel trager dan Stitch, hij racet echt, maar zij meer op het gemak maar waarschijnlijk omdat het een tegenvloer is. 's avonds kan ze soms echt wel goed uit de bol gaan op het tapijt, vliegensvlug tussen de tafel en stoelpoten sprinten maar ze blijft wel op het tapijt. Vrijdag ga ik ze weer wegen, ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje terug woog ik hier de konijnen wekelijks. Daar zat regelmatig een gram of 50 verschil in per week, dus ik zou me niet al te druk maken. Gewoon volgende week weer wegen. Als het gewicht elke week daalt, zou ik me pas zorgen gaan maken. Wij zijn zelf immers de ene week ook wel eens 500 gram zwaarder of lichter dan de andere week ;) (ook al is dat misschien niet helemaal een goede vergelijking..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .