Ga naar inhoud

Groenvoer buiten koelkast


TakkieUtopiaKerst

Aanbevolen berichten

Na de logeerweek van Dobby en Nynke zit ik wat te denken over groenvoer , hier is het Wortel,Appel en restjes zeer zelden. Heb geen koelkast alleen een bak in het fietsenhok , want ze vinden de appel ook al minder smaken. De meeste dingen moeten in de koelkast , nu heb ik nog een ton staan met vlas die altijd buiten staat (maar midden winter bevriest alles erin :P). Zo waar zou ik andijvie,druifjes,sla en de witlof kan wel in het hok. Radijsjes haal ik in het seizoen maar die vinden ze niet echt lekker , en dan heb je nog de zomerfruitjes en meer is er niet echt :P Hoe kan ik het beste buiten de koelkast die fragiele groenten bewaren? Gewoon in de bak en hoe snel zal het opgevoerd moeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je de meeste groente

( sla, andijvie, witlof enz) buiten de koelkast max een dag of 3 kan bewaren.

Wortel al wat langer Denk ik

Sowieso als het slap begint te worden, dezelfde dag nog voeren daarna niet meer.

Misschien kan je het in de schuur of garage bewaren als het te koud word( is warmer dan vrieskou maar toch koud genoeg)

Misschien op zoek naar een koelbox of iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige groentes blijven juist beter als je het buiten de koelkast bewaard. Ik weet dat dat met komkommer namelijk het geval is, maar met welke groente nog meer weet ik niet. Wellicht kun je daar info over vinden op google.

Je zou ook gedroogde groente kunnen geven.

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .