Ga naar inhoud

Waarom likt mijn konijn mijn hand?


FabienneNina

Aanbevolen berichten

Mijn Bobby likt ook heel ijverig mijn hand, en gaat deze ook vaker achterna.

Dan blijft hij maar likken.

Het is een teken dat je konijn erg op je gesteld is en je heel erg lied vindt, zo wil hij/zij dat tonen.

Wanneer het echt te fanatiek likken en achtervolgen wordt, denk ik, dat het ook iets met rangorde te maken kan hebben.

Je konijn wilt kijken of het de baas over je kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Bobby likt ook heel ijverig mijn hand, en gaat deze ook vaker achterna.

Dan blijft hij maar likken.

Het is een teken dat je konijn erg op je gesteld is en je heel erg lied vindt, zo wil hij/zij dat tonen.

Wanneer het echt te fanatiek likken en achtervolgen wordt, denk ik, dat het ook iets met rangorde te maken kan hebben.

Je konijn wilt kijken of het de baas over je kan worden.

Soms knabbelt ze een beetje aan mijn hand.. Maar bijten zou ik het niet noemen! Dus ze houdt gewoon van me?! :love:

Maar ze likt ni alleen mijn hand.. Ook arm,nek,gezicht, Eigenlijk alle huid waarbij ze is! Het lijkt bijna een soort obsessie! Maarja, Het is maar dat het goed bedoelt is :party:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mannetjes konijn likt altijd mijn gezicht als ik hem vast hebt haha! Dan ga ik hem eerst kusjes geven op zijn koppie en daarna likt hij mijn wang of kin haha!

Mijn vrouwtjes konijn waar ik echt een betere band mee heb (heb ik al vanaf heel klein, en is nu 5), likt alleen mijn jas, vooral nadat ik haar een rozijntje of stukje appel heb gegeven, of nadat ik haar kusjes op haar koppie heb gegeven, ik denk inderdaad dat ze je daarmee bedanken voor de goede zorg, en ze willen aangeven dat ze je lief vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .