Ga naar inhoud

inenting


chico

Aanbevolen berichten

vanavond is het zover net de da gebeld en we mogen vanavond komen voor de 2 inentingen en het consult!!

maar hoe gaat het daarna??kan het konijn uit zijn doen zijn???of moet ik ergens anders nog rekening mee houden????????willen graag op alles voor bereid zijn vandaar dat ik het maar ff vraag voor de zekerheid!!!

liefs van ons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je konijn kan even van streek zijn door de verandering in omgeving, geur, enz, maar eigenlijk zou er niets geks moeten gebeuren. Na de inenting kan je nijn een entreactie krijgen, dan krijgt hij een bultje op de plaats van de spuit. Dat is niet erg, maar het kan erg gevoelig zijn voor je nijn. Dus liever even afblijven, het trekt vanzelf weer weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou chico heeft het doorstaan hoor, het begon eerst met het consult een chico was prima in orde gebit was goed, was niet te dik of te dun, nageltjes waren in orde!!dus hij mocht de prikjes dat was zo achter de rug en chico heeft geen krimp gegeven!!thuis was het gewoon weer de oude chico gelukkig!!!voor de zekerheid heeft de da nog gekeken en het is indd een mannetje haha heb het nu zelf ook kunnen zien!!

over 2 maanden moet ik terugkomen voor de castratie...

we gaan eerst 2 weken op vakantie en daarna ben ik nog 1 week vrij dus ik denk dat ik het in die week laat doen dan kan ik hem in de gaten houden en verzorgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .