Ainariel Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Stampertje eet zijn eigen keutels op (de gewone). Is dat normaal? Hij krijgt onbeperkt hooi, meerdere keren groente per dag (en kruiden) en 's morgens biks (SS). Dus wel gewoon gevarieerd zeg maar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ilse42 Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Volgens mij kan dat geen kwaad en is het ook niet erg, hun voeding zit er gewoon in. Junior en tasha doen dat ook wel eens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 15 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2012 Ik heb het nog nooit gezien. Mijn honden zijn wel goede stofzuigers, dat dan weer wel. Maar ik wist niet beter dan dat konijnen alleen hun blindedarm keutels zouden eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Majk Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Beertje doet dat ook, soms bijt hij ze ook gewoon kapot zonder ze op te eten.. Heb ook nooit begrepen waarom hij dit deed, maar het lijkt me dat het geen kwaad kan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 15 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2012 Ok, ik zat eerder aan een mineralengebrek te denken om eerlijk te zijn. Niet dat hij er ziek van kan worden. Maar ik ben weer gerustgesteld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten