Ga naar inhoud

Urine vraagje


Lia

Aanbevolen berichten

nope krijgen ze niet meer, altands een lage tijd niet meer gehad . nee zeker niet.

gisteren of eergisteren pas weer gehaald en krijgen ze maar de helft er van ;)

Hoe kan dat dan he? want wat ze dagelijks van mij krijgen zijn hooi, biks, andijvie en witlof meer niet. Tenminste niets wat oranje is

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn heeft al een paar x blaasontsteking gehad en toen zag de urine er ook zo uit en de DA zegt als ze zo kleur plast het wel bloed is en vaak een blaasontsteking is als ze verder ook in huis plast en poept terwijl ze zindelijk is. is het bijna zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat zo, deze week of volgende week ga ik naar de da voor control end an ga ik dat ff vragen inderdaad.

Pluisje is zindelijk maar nu dat hij gelsachtsrijp is is hij minder zinderlijker geworden(dat werd ergens verteld dat dat zo was) maar als pluisje in zijn hok zit plast hij wel altijd netjes in zijn wctje, dan hoeft hij dan toch geen blaasontsteking te hebben//>???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeft niet. Sammy heeft blaasontsteking gehad en er was niks aan te merken. Alleen wisten wij toen nog niet dat konijnen plas ook rood kon zijn, dus ik dacht bloed en gelijk naar de DA gegaan. Die vertelde me toen over de kleur van de plas maar omdat hij het ook niet zeker wist heeft hij het onderzocht en het bleek toch bloed te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .