Ga naar inhoud

Wat wil ze?


Ruthie

Aanbevolen berichten

Eigenlijk gewoon uit nieuwsgierigheid hoor...

Ons Roxy komt nogal heel vaak met haar voorpootjes tegen mijn benen aanleunen als ik achter de laptop zit (als ze kan durft ze ook wel ees op mijn schoot springen). Nu vraag ik mij eigenlijk af waarom. Als ik ze een aai wil geven loopt ze snel weg (ze houdt niet echt van aanrakingen). Het enige wat ik kan bedenken is bedelen om voer. Maar waarom enkel als ik achter de laptop zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ik voor haar verjaardag haar een Ipad geef ;). Haha, neenee, zie het al zo voor mij :P. En dan vechten wie er eerst op mag zeker ;).

Het zal dan wel nieuwsgierigheid zijn, alleen raar dat ze dat alleen dan is en niet als ik een boek lees ofzo :P.

En ja hoor, bedelen doen ze de hele dag door, zeker als ik in de keuken sta :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss wilt ze weten wat je aan het doen was, m'n konijn doet dat ook maar omdat ze buiten zitten doen ze niets vroeger deden ze niks aan mij alleen de trap op/af lopen. Nu komen ze aan m'n broek sabbelen en omdat ze klein zijn komen ze niet verder dan vijf cm boven m'n enkel.

aangepast door Jolien_1999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ik voor haar verjaardag haar een Ipad geef ;). Haha, neenee, zie het al zo voor mij :P. En dan vechten wie er eerst op mag zeker ;).

Het zal dan wel nieuwsgierigheid zijn, alleen raar dat ze dat alleen dan is en niet als ik een boek lees ofzo :P.

En ja hoor, bedelen doen ze de hele dag door, zeker als ik in de keuken sta :).

Ik denk ook nieuwsgierigheid. Mss zien ze de lichtflitsen van je laptop. Het geluid kan ze ook nieuwsgierig maken. Met het lezen van een boek maak je geen geluiden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .