Ga naar inhoud

Moestuin


fancii

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een moestuin beginnen met wat groenten voor de konijnen.

Hier wil ik sowieso andijvie, witlof en wortelen in zetten.

Wat ik ook tegenkwam was Molsla, dit is familie van de paardebloem,

alleen zijn de bladen groter en breder, weet iemand of konijnen dit mogen hebben?

Voor de rest zijn alle tips welkom (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.acd-kassen.nl/nl-8641-4781-6434-sitemap-molsla-telen.html

In de boeken kon ik het niet terugvinden maar als ik deze site lees denk ik dat het kan ja. Het is immers een verbeterde versie van de paardenbloem, minder bitter. Alleen niet te veel. Bovendien moet je niet te grote opbrengsten verwachten staat erbij.

Hopelijk heb je er iets aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook de tips van Bam Bam volgen, ik denk ook dat ze het kunnen eten. Maar niet teveel denk ik ook. Voor de rest zijn Witlof, Andijvie en Worteltjes gewoon goed! Ik zal wel een hintje geven: Ik heb ook een moestuintje voor mijn 2 konijnen, maar het duurt een tijdje voordat alles rijp is. Ik zou gewoon de paar maanden/weken nog gewoon groente kopen bij de supermarkt voor de konijnen. Wat ik erbij heb is appeltjes.

Succes!

Groetjes Maraatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.acd-kassen.nl/nl-8641-4781-6434-sitemap-molsla-telen.html

In de boeken kon ik het niet terugvinden maar als ik deze site lees denk ik dat het kan ja. Het is immers een verbeterde versie van de paardenbloem, minder bitter. Alleen niet te veel. Bovendien moet je niet te grote opbrengsten verwachten staat erbij.

Hopelijk heb je er iets aan.

Het komt dus eigenlijk heel goed uit, ze mogen niet te veel, en er is niet zo'n grote opbrengst (:

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook de tips van Bam Bam volgen, ik denk ook dat ze het kunnen eten. Maar niet teveel denk ik ook. Voor de rest zijn Witlof, Andijvie en Worteltjes gewoon goed! Ik zal wel een hintje geven: Ik heb ook een moestuintje voor mijn 2 konijnen, maar het duurt een tijdje voordat alles rijp is. Ik zou gewoon de paar maanden/weken nog gewoon groente kopen bij de supermarkt voor de konijnen. Wat ik erbij heb is appeltjes.

Succes!

Groetjes Maraatje

Dat was ik inderdaad al van plan :) ik ben namelijk nogal een koukleum, en het lijkt me met dit weer sowieso lastig om een moestuintje te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .