Ga naar inhoud

isaac slikt water niet door


Joan

Aanbevolen berichten

Hallo, sorry dat ik een nieuw topic open over mijn zieke konijn, maar anders wordt het misschien niet gelezen.

We hebben net Isaac water proberen te geven met een spuitje, maar hij slikt het gewoon niet door.... Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ie voldoende vocht binnen krijgt? Hij eet en drinkt niet uit zichzelf en bij dwangvoeding (drinken) slikt het dus gewoon niet door.

Help...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik deed toen mijn nijn erg ziek was een spuitje vullen met water, hand onder zijn kin zodat ik kon voelen of het water langs zijn bekje liep en heeeel langzaam inspuiten even wachten of er iets binnen ging en dan weer druppelgewijs ondertussen wreef ik met mijn hand zachtjes onder zijn kinnetje dat wil nog wel eens het slikken stimuleren. Verder kun je uitdroging controleren door zijn nekvel voorzichtig op te tillen. En vooral de waterbak tot vervelens toe onder zijn neus schuiven dat wil ook nog weleens helpen zeker als ze echt dorst hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .