Ga naar inhoud

Fiep weer stil


Brabobuns

Aanbevolen berichten

Fiep is nu alweer een ruime week alleen nadat Mila is overleden. Ze laat duidelijk blijken het alleen zijn niet erg leuk te vinden, kijkt down etc.

Ze bleef tot nu toe wel gewoon goed eten en drinken, maar nu laat ze ineens weer het eten en drinken liggen. Vanmiddag heeft ze nog een blaadje witlof op en sindsdien weigert ze eten. Ik denk natuurlijk meteen weer aan gas. Ze ruit enorm en dat gecombineerd met het verdriet, kan natuurlijk een trigger zijn.

Tot de 20e moet ze nog even volhouden, want dan mogen we gaan koppelen met een rammetje in de opvang.

Maar wat nu? Als ik naar haar buikje luister, hoor ik het niet borrelen, maar wel een beetje 'krampen'..

Ik heb alles tegen gas hier liggen, cisaral, metacam en metocloral. Is het verstandig om die te geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog 0 verbetering.... Ga om het uur kijken nu. Ze is voor het eerst tegen de knuffel in de kooi aangekropen, maar ligt erbij alsof ze zoiets heeft van 'voor mij hoeft het niet meer'.... Hoe kan dit nou toch ineens? Hoe kunnen twee kerngezonde konijnen zo maar ineens ziek worden. Eentje is al overleden en ik vrees nu voor Fiep. Wat een ellende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er zelf ook geen fluit meer van, maar die ene ronde medicijnen was kennelijk genoeg om Fiep weer aan de praat te krijgen. Ze loopt nu gewoon weer rond, eet goed en drinkt voldoende. Ook witlof, ruccola en tarwearens worden gewillig opgegeten. Haar keutels waren wel een beetje vervormd en er zal wat haar in, maar niet overdreven veel.

Zou het een hele lichte gasaanval geweest zijn of heeft het te maken met de eenzaamheid.

Hoe dan ook, voorlopig gaat het weer goed met Fiep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .