Ga naar inhoud

konijn is rustig


Oeps2012

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb 4 konijnen. Elmo, Pien, Oscar en Saartje. De koppeling tussen deze 4 ging vlekkeloos. Ze krijgen van mij alle vrijheid en mogen fijn in de tuin rond lopen. De mannetjes zijn al een tijd geholpen. Nu viel het mij op dat Elmo (mannetje) zich erg rustig opstelt. Meestal huppelen Oscar, Pien en Saartje door de tuin. Elmo zit meestal ergens in de tuin te liggen. HIj rolt soms door het zand, af en toe maakt hij een binkie. Ik heb hierdoor dan ook niet echt het idee dat hij ongelukkig is. Voordat ik 4 konijnen had, had ik het idee dat Elmo wat actiever was. Zou zijn gedrag verklaarbaar zijn? Of is Elmo gewoon zoals hij is? Ik maak me een beetje snel druk, maar ik wil het zekere voor het onzekere. Alvast bedankt voor jullie reacties! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elmo is nog geen jaar. Hij is in november 2011. Ja, Haha ik maak me ook echt teveel zorgen om mijn konijnen. Hij is ook wel veranderd, maar zou het kunnen omdat hij nu uitgegroeid is? Hij komt wel vaak naar ons toe gerend, als wij hem roepen. Maar dat is idd. alleen voor het eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .