Ga naar inhoud

schilfers


Mascha

Aanbevolen berichten

hoi,

mijn konijntje van 5 maanden heeft 2 kale plekjes achter haar oortjes. hier zitten wat schilfers op en ook op haar oortjes zitten schilfers. ze heeft er ook jeuk aan. ben er al verschillende keren voor naar de dierenarts geweest. ze is behandeld tegen mijt. een afkrabsel genomen niks te zien. een schimmelkweek ook niks te zien toen weer een dieper afkrabsel ook niks te zien. ze denken nu dat het of iets hormonaals is of een aanwensel steeds te krabben. heeft iemand van jullie dit wel eens bij zijn konijntje mee gemaakt? maak me eigen er zo druk om. ze eet verder wel goed en is ook vrolijk!

groetjes Mascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dierenarts zei ook dat ik wat dingen in de ren moet leggen zodat ze haar eigen vermaakt. zoals een wc rolletje met hooi erin en kranten en een schoenendoos. dit gedaan maar ze doet het nog.

haar huidje is wel droog. ze krabt het gelukkig niet open. dus kan het wel eens uitproberen met de vaseline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zou kunnen. Misschien is het een fase en gaat die zo weer over. Als je het echt niet vertrouwt, misschien een keer een andere DA? Niet om te zeggen dat die van jou niet goed is hoor! :P want ik heb er al helemaal geen verstand van, maar soms heeft de ene dierenarst meer andere dingen meegemaakt dan de ander. Of even een belletje plegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .