Ga naar inhoud

HET plekje van je konijn.


maximax

Aanbevolen berichten

[size4]Heeeeee

Ik ben heel erg benieuwd wat het plekje is van jullie konijn waar die vaak ligt en chillt.

Mijn maxi zit namelijk veel achter de bank, eerst moet hij dan onder de kachels door lopen in een gangetje, en dan gaat ie lekker achter de bank liggen.

OOK vraag ik me af of het normaal is als ze het meeste van de dag daar doorbrengen ( overdag ) inde avond komt hij vaak bij ons op de bank of gaat hij op zijn kleedje spelen. hij ligt wel veel achter de bank . is dit normaal gedrag?

:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel normaal inderdaad. Binnen wisselde het slaapplekje overdag nog wel eens, de ene keer achter de bank, dan weer wekenlang onder het bed, dan weer een paar weken een hoekje achter de deur.

Nu zitten ze buiten en dan zitten ze eigenlijk tot minstens 4 à 5 uur 's middags onder de grond, er komt aan het einde van de middag, begin van de avond wat leven in en 's nachts zijn ze eigenlijk de hele nacht wakker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .