Ga naar inhoud

Siergras....


joepie

Aanbevolen berichten

Volgens mij mag het wel, wij hebben ook siergras in de ren staan wat op deze plant lijkt (kijk anders eens in mijn fotoalbum).

Degene aan wie wij het vroegen zei dat konijnen alle soorten gras mogen.

Onze konijnen vinden het erg lekker en ze hebben er niets aan overgehouden;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Wat een leuke beestjes heb je allemaal......cavia's konijnen ratje? poes, hond! Wat een beestenboel joh.

Lopen de caafs bij de nijnen in de ren????

Eten ze er veel van van dat siergras??

Ik heb namelijk nu ook gras in de ren, wel met panelen erom heen, zo kan het even gaan aangroeien....je had ze moeten zien toen ze hun graaf bak niet in konden......maar straks hebben ze een stuk gras ervoor in de plaats en dan ook sierrasjes voor de ezelliheid en uitstraling van de ren.

Maar kon het niet erens vinden dus...

En palpas gras, dat mogen ze dan vast ook wel!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, een hele (gezellige) beestenboel (met ratje bedoel je waarschijnlijk de gerbil?).

Nee, de konijnen en de cavia's hebben een eigen hok en mogen om de beurt in de ren, ze zitten dus nooit samen ( ik ben niet zo voor konijnen en cavia's samen).

Ze vinden de siergrassen echt heerlijk dus je moet wel oppassen anders is de plant zo op :lol:, wij hebben er dus af en toe een paneelrekje voor staan.

Palpas mag denk ik ook wel, kan de plant alleen niet op google vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .