Ga naar inhoud

Konijnen&Roken.


PUKenQUINTY

Aanbevolen berichten

Hoi.

Dus.. ik heb een beetje een probleem. Mijn buren roken dus best wel veel.. Het is in de tuin altijd goed te ruiken en aangezien ik er niet tegen kan ga ik naar binnen, maar hoe zit het met m'n konijnen? Het lijkt me dat het slechter is voor hen dan voor mij, maar wat doe je er tegen? Ze laten stoppen met roken gaat sowieso niet.. maar ik zit er toch best mee, ik ben bang dat het erg schadelijk voor ze is en dat hun levensverwachting minder wordt door de rook ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je je buren niet kan vragen om ermee te stoppen, maar misschien dat ze wel aan de andere kant van de tuin kunnen gaan roken, zodat de rook goed verspreid is voor hij langs je konijntjes passeert? Zijn het vriendelijke mensen of is 't wat moeilijk...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan ze er heel dicht bij ?

Zo niet zou ik er toch geen commentaar op geven . Ik ben zelf geen roker maar ik kan mij voorstellen dat rokers nu met de verstrengde wetgeving toch niet zo positief gaan reageren moest je er iets op zeggen.

Als het hok op een goeie afstand staat zal wel al veel vervliegen in de lucht denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en je oma van 90 rookt ook en die leeft ook nog steeds? ;)

Als de konijnen niet recht in de rook staan dan maakt het niet zoveel uit denk ik hoor.

Als ze het af en toe ruiken dan zal het wel loslopen.

Maar als het hok in nevelen gehuld is lijkt het me niet prettig voor de dieren nee.

Je kan dan uitleggen dat het hok precies onhandig staat door de manier waarop de rook waait, of ze misschien een meter verderop kunnen roken omdat konijnen er slecht tegen kunnen.

Als ze dat niet doen staan ze natuurlijk volledig in hun recht.

Dan kan jij misschien het hok verplaatsen.

Ik rook zelf ook maar niet bij de konijnen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .