Ga naar inhoud

Wat te doen vandaag geven ze 36° hier!


Kelleke01

Aanbevolen berichten

De nijntjes zien heel erg af met deze temperaturen... Ik heb al wat voor afkoeling gezorgd gsteren, door de tegels helemaal nat

te spuiten en ijsblokken neer te leggen, wat doen jullie nog ? of zou ik ze in een bench even binnen zetten? ze zitten wel onder bomen

maar vandaag geven ze 35° pff

de blokken ijs doen goed denk ik!

533237_4368562133979_1697889946_n.jpg

Alles nat gemaakt...

IMAG0517.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hok + de ren van Pip staan ook in de schaduw, heb er nog een parasol bij gezet voor de zekerheid.

Er ligt een koelelement in zijn hok (met een theedoek erom zodat hij het niet kapot kan knagen).

Pip gaat zelf telkens onder het trappetje in zijn hok liggen, daarnaast ligt het koelelement, lekker verkoeling voor hem dus.

Ik heb net gevoeld in het hok en het is daar best te doen, het is minder warm dan buiten iig.

Elk uur doe ik nieuw water in zijn flesje en er staat een extra bak met water voor hem. Vanmorgen heeft ie deze nog omgegooid, wantja dat is grappig om te doen natuurlijk :P

Momenteel ligt hij echt helemaal voor pampus in zijn hok...waarschijnlijk komt ie vanavond pas weer 'tot leven' haha.

Het is hier op dit moment in de schaduw 35graden, dus in het hok iets koeler denk ik. Nah morgen wordt het nog maar 26graden, dus dat scheelt toch zeker 9 graden met vandaag...HEERLIJK haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .