Ga naar inhoud

Hupje naar de dierenarts vanmidden, slijm?!


Samiera

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Deze dag ben je iig doorgekomen en inderdaad Charda eet hier ook niet best die komt nu pas het hok uit en nijnemans lijkt het allemaal wel best te vinden die wilde wel gewoon zijn eten en loopt heen en weer te hupsen die vliegt van de tuin naar binnen en vice versa.

Succes morgen bij de da en laat je het nog even weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het eten en drinken vind is echt rampzalig met dit weer, je zou toch sowieso denken dat ze juist lekker koud water willen, maar nee..

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik ben echt benieuwd en ga niet eerder weg voordat ik weet wat er nou aan de hand is. Want ik wil er niet langer mee doorlopen, ook niet met n pijnstillertje hier en daar.. Vanavond heb ik nog iets anders vreemds gezien bij der geslachtsdeel.. Ik kijk er nu constant na of er geen blindedarm keutels of iets blijft hangen, want heb geen zin in maden of dergelijke. Maar ze had hele rare bruine korsten, vlekjes naast der 'vagina'. Ik kon het er wel vanaf pulken maar dat doe ik liever niet zelf..

Nou afwachten dan maar, hopelijk koelt het vannacht een beetje af voor ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n kleine meid is weer thuis, ze zit nog in der vervoersbox omdat ze nog lekker wankel en duf is van de narcose. Ze had op 2 onderkiezen 2 inieminie haakjes, en die zijn weg geraspt. Verder was alles heel netjes in der mondje. Ze heeft net 'n paar kleine hapjes appel op, maar moet er straks nog wel even dwangvoeren. Toch maakt ze met dr mond nog die rare beweging af en toe. Komt dit omdat dit nog allemaal raar aanvoelt? Omdat de haken nu weg zijn?

Ook pakt ze soms 'n stukje knäckebröd, maar dan kauwt ze niet, ze houd 'm dan alleen vast in de mond, is dit normaal? :$

Buiten alles om, ik ben super blij dat ze weer lekker thuis, bij mij is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ze weer thuis is! Er is natuurlijk aan haar bekje gesleuteld waarschijnlijk maakt ze daarom nog die rare bewegingen. Dat ze eten in haar bekje neemt is een goed teken. Nijnemans zit normaal gesproken van 's morgens vroeg tot einde middag bij de DA dus als hij weer thuis komt is hij al goed wakker. Jouw nijntje zal niet erg vroeg geholpen zijn dus waarschijnlijk nog suf van narcose. Ze zal vast weer lekker gaan eten. Brokjes duurt hier altijd nog wel twee dagen voordat hij dat eet dus misschien iets van groenvoer aanbieden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond, even een update..

Ze doet nog steeds vreemd met er mondje, maar ze begint wel al ietsje meer te eten, wel de zachtere dingen, hooi, andijvie, appel. Ik ben er nog wel aan het dwangvoeren, alleen 's morgens rond 10 uur, en 's avonds rond 10 uur, zodat ik zeker weet dat ze wat binnen krijgt, maar dat ik er ook wel de kans geef om zelf honger te hebben en wat te pakken..

Nu ik dit aan het typen ben, begint ze aan 'n gedroogd stukje banaan, dus dat is wel positief! :D Ze heeft met 'r vriendje ook smakelijk gegeten van hun groenteschotel. Ben alleen wel benieuwd wanneer ze weer aan dr biks begint.

Ik heb 'n kuur van 5 dagen gekregen met pijnstillers, ze had geen wondje op der tong, dus het is niet kapot. Maar voor alle zekerheid moest ik het wel geven. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben ook wel blij als ze weer goed uit zichzelf gaat eten. Ik word 's nachts toch een aantal keren wakker om te kijken hoe 't met er is. Vooral vannacht, na de narcose natuurlijk.

Het is eigenlijk niet heel slecht dat ze wat minder eet, want ze was volgens de DA iets te zwaar, ze woog 2,2 kilo, en mag iets onder de 2 kilo wegen.. Dus ±300 gram afvallen mag ze wel.

Heb vanmiddag zo'n bal gekocht van hout, met gedroogde maisbladeren erin (ben even de naam kwijt!) en daar is ze nu op aan het knabbelen! Jeeeej!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .