Ga naar inhoud

En zo had ik er ineens een half hangoortje bij?


saskiaa

Aanbevolen berichten

Mijn konijn Tijs heeft van die oren die niet zo vast zitten, in ieder geval bij het lopen flapperen ze wat heen en weer. Ook had hij weleens dat 1 oortje een beetje hing. Echter de laatste dagen hangt dat ene oor zo'n beetje de hele tijd. Hij kan hem wel omhoog doen maar als hij relaxed is en aan het eten is hangt die de hele tijd.

Maar zn oor ziet er normaal uit, van binnen en van buiten. Ook als ik hem aanraak reageert hij er niet anders op.

Dus je zou denken dat er niks aan t handje is. Maar vraag me toch af waarom hij nu alsmaar hangt? ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij echt hangoortjes gaan die ook maar hangen na enkele weken. Soms zelfs naar de verkeerde kant wat dan ook een raar zicht is.

Bij Kodi hebben ze de eerste paar jaar ook gewoon redelijk recht omhoog gestaan. Daarna werden het vliegtuigoren en nog later gingen ze echt hangen en was het een echt hangoortje. Is heel mooi te zien op de foto's van hem in mijn album.

Misschien dat Tijs nu pas zijn echt identiteit laat zien ?

aangepast door Wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

haha morgen komt een foto!

Wow Wabbit echt pas na een paar jaar? haha dat zou lachen zijn als het dan toch een hangoortje wordt.

Ik heb hem nu 1,5 jaar en toen ik hem van de opvang gehaald heb, was hij geschat op 1 a 2 jaar.

aangepast door saskiaa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .