Ga naar inhoud

Bladeren hazelnootboom


Majk

Aanbevolen berichten

Ik weet dat konijnen takjes van een hazelnootboom mogen hebben, maar mogen ze ook de bladeren? Heb net namelijk een tak afgeknipt en aan Buffel gegeven, maar ze zit het hardst te knabbelen aan de bladeren. Mag ze dit hebben? En zo ja, met mate? Aangezien ander groenvoer ook altijd opgebouwd moet worden.. Wie helpt? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pluk regelmatig bladeren ervan omdat ze die idd lekker vinden.

Maar ik zou idd niet te veel in 1 x geven, opbouwen dus.

Het blijft me verwonderen hoe mensen van alles aan hun konijn geven en daarná pas hier komen vragen of het mag, in plaats van eerst dat te checken en vervolgens pas te handelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het inmiddels ontdekt hoor. Op een Belgische site stond dat ze het wel mogen hebben. Heb het overigens niet zomaar gegeven Lonja, wilde eerst kijken of ze er überhaupt wel iets mee deed. Natuurlijk wel eerst gecheckt of ze de takken mocht hebben. Toen ze aan de bladeren begon te knabbelen ben ik direct gaan zoeken, hier een topic geplaatst, de tak weggehaald en bij gebrek aan reacties toch maar het grootste deel van de bladeren verwijderd, waarna ik dus de Belgische site vond. Uiteindelijk heeft ze dus de tak gekregen met een stuk of zes blaadjes er nog aan.

Bedankt voor jullie reacties, maar wel een beetje jammer dat je dan meteen weer met zo'n negatieve klank reageert, Lonja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het inmiddels ontdekt hoor. Op een Belgische site stond dat ze het wel mogen hebben. Heb het overigens niet zomaar gegeven Lonja, wilde eerst kijken of ze er überhaupt wel iets mee deed. Natuurlijk wel eerst gecheckt of ze de takken mocht hebben. Toen ze aan de bladeren begon te knabbelen ben ik direct gaan zoeken, hier een topic geplaatst, de tak weggehaald en bij gebrek aan reacties toch maar het grootste deel van de bladeren verwijderd, waarna ik dus de Belgische site vond. Uiteindelijk heeft ze dus de tak gekregen met een stuk of zes blaadjes er nog aan.

Bedankt voor jullie reacties, maar wel een beetje jammer dat je dan meteen weer met zo'n negatieve klank reageert, Lonja.

Begrijp wat je bedoeld,niet alles hoeft negatief bestempeld te worden,ik vindt btw nuttige info ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .