Ga naar inhoud

Gas..


PUKenQUINTY

Aanbevolen berichten

Ik ging net even bij Quinty kijken en toen ik hem aaide hoorde ik zijn buikje borrelen, dus pakte ik hem op en het was inderdaad hard. Ik heb het een kwartier lang gemasseerd, (dit vond hij wel prettig want hij bleef rustig stil liggen) en warm gehouden.. verder eet hij gewoon zoals hij altijd doet, gewoon goed en normaal.. hij is ook actief enzo. (trapt ook geen bodembedekking weg etc..) moet ik me zorgen maken? Persoonlijk denk ik dat het door z'n haak komt.. Ik heb met m'n moeder afgesproken om binnenkort een afspraak te maken.. maar zo te zien moet dat nu wel zo snel mogelijk.

Dit heeft ie vandaag nog op;

- 2 en een half blaadjes witlof

- 2 blaadjes andijvie

- Handje ss

- Kruiden

en verder gewoon nog hooi..

Komt het misschien omdat ik hem teveel geef?

Hij heeft het trouwens wel eens eerder gehad, maar toen was het even daarna gelijk weer over..

Het is nu laat maar ik ga het er morgen eens met m'n moeder over hebben, maar geloof me, dat is niet makkelijk. Ik weet dat mijn moeder het geld nu nodig heeft en ik/quinty zijn geheel afhankelijk van dat geld..

Ik kijk even hoe het morgen gaat, ga nu slapen maar ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .