Ga naar inhoud

bramenblad


Sandra1972

Aanbevolen berichten

Ik las op de veilige plantenlijst dat konijnen ook bramen en het blad vd bramen struik mogen eten... mijn mams heeft een grote struik in de tuin... nu was mijn idee om joey (nhd 10 weken(eens kennis met dit blad te laten maken. Het wordt niet zijn dagelijkse bladgroen maar ik vroeg mij af of hij ook bv blaf van een dag oud mag eten hiervan. en blad vd druif dat moet ik volledig drogen voor ik het geef? Alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ha ha! Ik dacht dat adresje moet ik ook hebben. En bramen zijn paars, frambozen zijn rood

Roze:no: :P

Achter de ren van mijn konijnen staat zowel een bramenstruik als frambozenstruik en daar snoepen ze altijd stiekem de blaadjes vanaf als ze erbij kunnen, vinden ze héérlijk.

En ook een leuke voor witte-daarna-niet-meer-witte konijnen: Rode bietjes:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hop droog ik op zolder, daar hang ik het aan het touwtje op voor een week of wat. Geen idee hoe dat met bramenblad werkt eigenlijk. Ik denk dat dat al snel verpulverd als je het gedroogd aan de konijnen wilt voeren. Er zijn wel speciale droogmachines te koop voor kruiden en planten enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de zon zijn ze eerder verlept, zeg over een uurtje of 3, maar waarschijnlijk ook weer eerder gedroogd ja. Ik weet niet hoe het 's nachts is, maar als ze dan ook buiten liggen en vochtig worden schiet het drogen natuurlijk niet erg op dus moet je ze 's nachts wel binnen leggen.

Laat je ons weten hoe je het gaat doen en of het is gelukt Moniek? Ben wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .