Ga naar inhoud

DIk Konijn!??!


littullady

Aanbevolen berichten

Hey Hey,

Mijn konijn: Lola heeft denk ik een probleem..

Ze eet niet veel.. Drinkt niet veel..

En ze poept niet veel.

Overigens vind ik haar best wel TE dik..

Ze heeft nu echt van die 'hangwangen'

weet echt niet goed wat ik ermee aanmoet..

Heb erover zitte denke om maybe laxeermiddelen te geven.. maar volgensmij mag dat niet..

HELP HELP HELP!!

Weet egt niet wat ik ermee aanmoet.. en mijn dierenarts vinnik maar een rare gast.. dus moet echt een nieuwe gaan zoeken!

Groetjes Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

is ze plots dit geworden of was dat al zo?

dan zou het misschien gas zijn en zou ze gelijk naar de da moeten!!!!!

als ze helemaal niet meer eet moet je er zowiezo snel bij zijn, want dat overleeft ze geen 24 uur! een konijn moet blijven eten en dat ze weinig keutelt zegt dus ook al dat dr darmen al leeg beginnen te raken!

snel naar een da dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je eens volledig en nauwkeurig kunnen beschrijven wat ze elke dag te eten krijgt. (ook het merk voer)? En wat voor konijn het is? Hoeveel ze weegt? Een foto is altijd handig, hoewel dat dikwijls bedriegt.

Pas als we die info hebben, kunnen we een zinnig antwoord geven op je vraag.

Ivm Da , je gaat best op zoek naar een konijnenkundige DA in je buurt.

Ivm laxeermiddelen: sorry maar : Wablieft??? Een verstandig mens zou moeten weten dat je met hulp van laxeermiddelen geen gewicht verliest integendeel, dat kan veel ernstigere gezondheidsproblemen veroorzaken.

Ivm hangwangen, Is het een groot konijn? Bedoel je een wam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Chimsee (een voedster kruising Vlaamse Reus, Deilenaartje) heeft een enorme wam die "zak" zeg maar die onder de kin hangt..ze is echt niet te dik ..het is ook dan geen vet, maar vel met haartjes , als ze ligt zie je heet heel goed

zoals hierboven al gezegd wordt nooit laxeermiddelen aan dieren geven , het is heel ongezond..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Iedereen!!

Super Bedankt voor alle tips..

Met Lola gaat het super goed, ze eet en drinkt weer normaal.. en Hell Yeah! Ze poept ook weer lekker door op dr wctje..

Eum Caroline.. Ik zou NOOIT zomaar laxeermiddelen gebruiken op mijn nijntje.. maar ik had het ergens gelezen.. vandaar dat ik er ook naar vroeg!

Thnx voor alle reacties.. vooral die van de aeropax heeft geholpen.. na 1 pilletje en wat masseren op de buik ging ze vrijwel meteen poepen!!

Dus iedereen... Bedankt!!

Van mij mag dit Topic gesloten worden!!

Liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .