Ga naar inhoud

raare bultjes


numfut

Aanbevolen berichten

ik controleer mijn konijnen om de 2 dagen of ze geen verwondingen hebben ofzo ht viel me wel eerder op dat de een (bailey) raare buljes heeftop haar buik en nu begint (snoopy) het ook te krijen. ze zien er uit als een soort keegeltjes of driehoekjes maardan rond ik hoop dat jullie m kunnen helpen want i d8 eerst gaat wel over maa niet dus :suprised:

groetjes marieke snoopy & bailey :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zal zsm een foto maken e dat zou ook nogkunnen ik heb er wel verstandvan maar ik heb hier voor een mannetje gehad en mijn aller eerste konijn had ik ton ik een jaar of 3 was dus dat weet ik oo ni meer hoeveel tepels heeft een konijn de fotos komen als het goed morgen

bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zal zsm een foto maken e dat zou ook nogkunnen ik heb er wel verstandvan maar ik heb hier voor een mannetje gehad en mijn aller eerste konijn had ik ton ik een jaar of 3 was dus dat weet ik oo ni meer hoeveel tepels heeft een konijn de fotos komen als het goed morgen

bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .