Ga naar inhoud

Konijn plast elke keer in zijn mand


Linsey

Aanbevolen berichten

Hooi,

Ik heb 2 konijnen, een gesteriliseerde voedster en een gecastreerde ram. Ze hebben een hok met een ren eraan en lopen elke avond lekker los. Nu hadden ze vroeger een kussen waar ze elke keer overheen plaste ook als ik hem waste dus die heb ik weggegooid. Nu hebben ze al een tijdje een grote mand waar ze altijd samen lekker in liggen maar de laatste tijd ook in plassen wat ze normaal nooit deden. Dit is niet zo fris en ook niet heel goed voor mn vloer dus ik wil er wel wat aan doen. De mand weggooien vind ik zo zonde want ze liggen er samen in en volgens mij slapen ze er ook in. Als ik hem was doen ze het daarna juist weer(wat me logisch lijkt als hun geur er weer uit is) Geen idee welke van de 2 het doet maar misschien hebben jullie tips. Ze keutelen een beetje in de ren maar dat gooi ik meestal terug in het hok, in mn kamer doen ze dat niet. Dus ze zijn wel zindelijk. Nou tips zijn welkom! alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .