Ga naar inhoud

Saar zindelijk maken


Kim en Saar

Aanbevolen berichten

Ik ben nu al een tijdje bezig met saar zindelijk maken, alleen het wil niet helemaal.

Ik doe de vieze houstinppers waar ze op heeft geplast in de wc, maar nog vind ik overal in der hok plasjes.

Ook beloon ik haar als ze op de wc zit.

Hoe kan ik zorgen dat ze alleen in der wc plast. en niet overal in der hok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb een tijdje alle bodembedekking weggehaald, alleen een handdoek neergelegd en dan wel het wctje gevuld met strokorrels. Elke keutel die ik vond heb ik in het bakje gedaan. Dat hielp echt heel goed!Plasjes deed ze al heel snel in het bakje :D

Ik was na 4 dagen eigenlijk al zo ver dat ze alles netjes in der wctje deed (als ik deze keurig om de dag verschoonde, ik ben het wel eens vergeten en dan vind ze het te vies en doet ze het erbuiten). Dit ging zo'n 2 maanden goed.

Maar sinds gisteravond poept ze ineens op mijn vloerkleed (ze loopt los alleen op het vloerkleed, ze wil nog niet op het laminaat). Ook in der hok poept ze naast der wctje ineens. Ik denk dat het territorium gedrag is. Ze is aan het einde van de maand 6 maanden. Ik vind het zo zielig om der nu al te laten casteren. Dus ik denk dat ik nog even een maand wacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was na 4 dagen eigenlijk al zo ver dat ze alles netjes in der wctje deed (als ik deze keurig om de dag verschoonde, ik ben het wel eens vergeten en dan vind ze het te vies en doet ze het erbuiten). Dit ging zo'n 2 maanden goed.

Maar sinds gisteravond poept ze ineens op mijn vloerkleed (ze loopt los alleen op het vloerkleed, ze wil nog niet op het laminaat). Ook in der hok poept ze naast der wctje ineens. Ik denk dat het territorium gedrag is. Ze is aan het einde van de maand 6 maanden. Ik vind het zo zielig om der nu al te laten casteren. Dus ik denk dat ik nog even een maand wacht.

Bij mijn konijn was die ook opeens niet meer zindelijk . Bij mij hielp het om het hok te ontsmetten en aan het wc tje zijn geur te laten zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan elk plasje opvegen met keukenpapier, en dan in de WC leggen. Bij mij duurde het 4 dagen voordat ze het doorhad!

Na een maand is ze het nu dus weer helemaal kwijt.. Plasjes gaan gelukkig wel in der bak, maar keutels vind ik over het hele kleed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .