Ga naar inhoud

Cheffie wordt vandaag geholpen zo spannend!!


girlonly70

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Eigenlijk wil ik alleen kwijt hoe zenuwachtig ik ben en hoe spannend ik het vind! Vandaag wordt Cheffie geholpen kan er niks aan doen, maar ben al de hele ochtend erg zenuwachtig voor mijn nijn. Hopelijk gaat alles goed vandaag en kan ik haar vanavond weer snel ophalen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is. Ik ben ook altijd super zenuwachtig als ik met mijn konijntjes naar de dierenarts moet.

Toen Stamper gecastreerd moest worden, heb ik daar ook dagen tegenop gezien, zo spannend vond ik dat.

Ik hoop dat jouw konijntje snel weer helemaal de oude is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was en is allemaal erg spannend geweest idd. Chef heeft vannacht wel iets gegeten zoals een beetje hooi en snoepjes, maar zoals ik nu kan zien nauwelijks nog iets. Het gekke is ze is wel actief hupt een beetje door het huis heen, maar eten ho maar. Ik kijk het nog even aan, want dwangvoeren met mijn nijn is onbegonnen werk :( Hopelijk gaat ze toch nog even wat eten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je pijnstiller mee gehad, want voor een dame is het een behoorlijke ingreep. Verder haar lekker verleiden met verschillende dingen. Dat ze iets eet is op dit moment belangrijker dan of het gezond is.

Niet te lang wachten met dwangvoeren als ze echt niet wil eten. Je wilt niet dat de darmpjes stil komen te liggen. Succes en verwen je meissie maar lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties.

Ja ik heb het gelukkig in huis, maar zowel de dwangvoeding als medicatie is onbegonnen werk. De DA zij ook dat het bij Chef heel moeilijk is zelfs voor hun haha. Ze zeggen als ze af en toe iig iets eet al is het maar een snoepje of een plukje stro is ze op de goede weg. Medicatie en dwangvoeding proberen te geven levert alleen maar veel meer stress op. Maar als het echt niet goed gaat, dan gaat ze morgen naar de DA en gaan ze daar het dwangvoeren weer oppakken.... Hopen dat ze dus even goed gaat eten vanavond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update: inmiddels is Chef alleen alle lekkere dingen aan het eten : lees : snoepjes en komkommer en een beetje hooi... Opzich niet erg want er gaat tenminste wat naar binnen :) Alleen nu vraag ik me af is het niet erg dat ze nu komkommer eet? Ivm eventuele diarree ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .