Ga naar inhoud

Weet iemand iets lekkers voor zijn konijn


Knabbel mijn

Aanbevolen berichten

Een ander soort biks. Mijne doet een moord voor SS (zijn hoofdvoer is HFST, vind ie ook lekker hoor).

Mijn vriend is altijd van het verwennen, dus die krijgt dan een schaaltje SS op zijn bureau. Vriend blij: die verwent de konijnen, en ik ook gerust; ik kan 's avonds gewoon hun portie biks aanpassen aan hoe leeg het schaaltje is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druivenbladeren zijn hier momenteel favoriet, met op een goede 2e plek bladeren van de aardbei.

Groeit allebei volop in de tuin, mooi makkelijk!

1 van de konijnen lust alleen maar een stukje appel

O ja, banaan vinden ze ook heerlijk, af en toe een klein stukje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel ergens gelezen dat je met aarbei (de vrucht niet de bladeren) en banaan met mate moet verwennen omdat er veel suikers inzitten en je dier daar te dik van kan worden.

Dat is met alle fruit soorten zo. Ik heb sinds vannacht (zie mijn topic over gas in 'gezondheid') zelfs gezworen geen fruit meer te geven. Mijn ram reageerde dus al op het kleinste stukje appel, maar vannacht heb ik dus weer met hem met gas gezeten, nadat hij 2 mm banaan had gehad..

Voor mijn konijnen nooit meer fruit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .