Ga naar inhoud

De bokkenpruik op?


Jeannine

Aanbevolen berichten

Kruimel, mijn lieve knuffelmeisje, dat tevreden met haar grote liefde Pluis in de huiskamer woont, heeft vanavond toch de bokkenpruik op! Daarnet wilde ik even keutels ruimen en ze wat groenvoer geven en ze viel me gewoon aan! Het topje van mijn duim ligt flink open. Vervolgens vloog ze Pluis aan, die er net als ik, helemaal niets van snapte.

Ze houdt haar staartje heel hoog en doet niets als rondjes rennen met flapperende oortjes. Zo heb ik haar nog nooit gezien.

De groentenhap eigent ze zich helemaal toe. Pluis mag zelfs niet in de buurt komen of ze stuift op hem af. Ze eet alsof ze in geen dagen gegeten heeft, alsof ze razende honger heeft. Zijn dit lentekriebels, hormonen die opspelen?

Vanmiddag heb ik wel het grastapijt dat in hun ren lag vervangen door vinyl. Zou dat ook nog een oorzaak kunnen zijn van dit rare gedrag? Pluis heeft op het moment geen leven met haar, wat nu vannacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze liggen weer heel lief tegen elkaar aan. Haar staartje houdt ze weer normaal en de oren flapperen ook niet meer zo.

Als ze wat te eten krijgt rent ze er wel heel hard mee weg en mag Pluis niet in de buurt komen.

Ik heb haar ook weer kunnen aaien, al ben ik wel wat voorzichtiger geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .