Ga naar inhoud

Speciaal naar mij toe komen rennen om even snel te bijten!


Boseetje

Aanbevolen berichten

Miep rende gisteren 2 x speciaal vanuit het hok naar mij en Gijs toe aan de andere kant van het balkon om me te bijten!

Niet zo zachtjes maar echt tot bloedens toe! Vind het vreemd dat ze dat doet zonder dat ik überhaupt in de buurtben en haar aanraak ofzo... iemand ideeën hoe dit kan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk waait zoiets weer over...!

Maaike heeft ook wel eens een aanval dat ik haar tanden moet voelen. Komt ze aan huppen, bijt ze, en dan is ze weer foetsie. Soms heeft ze zo'n dag. Laatst werd ik de hele avond door haar achtervolgd, omdat ze zo nodig wat gaten in m'n jeans wilde knabbelen.

Gelukkig hier niet tot bloedens toe... Ik hoop voor je dat het bij Miep ook weer overwaait...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jaloezie klinkt wel logisch, maar toch, dat ze zo uit het niets aanvallen zonder te waarschuwen ken ik niet van konijnen.

Ik heb vroeger ook een konijn gehad dat af en toe flink kon bijten, maar dan zag je dat wel aankomen, die liep echt te dreigen dan, dan zinde het hem niet dat zijn hok verschoond werd bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze is vaker sjagrijnig! Maar de buien waren juist minder na castratie! ze is 2 jaar terug geholpen! Het is nooit koek en ei geweest maar juist de laatste tijd wilde ze ook wel geaaid worden en was ze juist liever.... bedankt voor jullie reacties! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .