Ga naar inhoud

Woeff morgen gesteriliseerd


tash

Aanbevolen berichten

Morgen is het zover... pff dan wordt mn duitse hangoor gesteriliseerd.. ze is van mei vorig jaar.. dus bijna 1

Woeff is het nu heel erg haar territorium aan het afzetten overal keutelen en piessen... niet fijn in de woonkamer.

ik mag helpen bij de operatie :) maar vind het toch wel spannend...

bleven jullie nijnen netjes van de hechtingen af of gingen ze eraan zitten plukken? wat hebben jullie haar omgedaan? een romper een kap??

nog tips voor na de OK?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gebeurd altijd zowiezo van binnen,, eerst de spier weer vast, dan de onderlaag heen en terug, en dan evt nog een knoopje bovenop. maar woeff zit samen met een exram, en wassen vinden ze leuk..... en het is echt een pulk miep, mag niets vreemds op of in het lijf want daar is mevr niet van gedient

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gebeurd altijd zowiezo van binnen,, eerst de spier weer vast, dan de onderlaag heen en terug, en dan evt nog een knoopje bovenop. maar woeff zit samen met een exram, en wassen vinden ze leuk..... en het is echt een pulk miep, mag niets vreemds op of in het lijf want daar is mevr niet van gedient

Oke misschien dan toch iets van een romper aan. Bindi zat ook samen met Gijs. Maar ik heb hem weggehaald want ze vond het niet fijn dat hij bij haar in de buurt was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een madam die niets aan haar lijf wil... behalve haar ventje. Ze heeft alles eruit geplukt, waardoor ze weer compleet open lag *zucht*

Zo heeft ze het hier veel te lang spannend gehouden ;) Eerst de hechtingen, dan de krammen....

Als je van te voren weet dat ze zo in elkaar zit, zou ik nog meer voorzorgsmaatregelen nemen. Andere manier van hechten, lees hier wel eens van lijmen bijv. Misschien is zoiets een optie. Vraag me af of bij zulke fanatieke konijntjes een rompertje wel helpt.

Ik heb ze bij elkaar gelaten, omdat ze nog al sterk aan elkaar hangen. Als de een zielig is, eet de ander voor het gemak ook niet. Zonder elkaar zijn het ook slechte eters etc. En ze hebben gewoon ontzettend veel steun aan elkaar natuurlijk. Gedeelde smart, is halve smart? Bovendien was m'n rammetje ook echt heel lief tegen haar. Ooh? Jij wilt met rust gelaten? Dan ga ik ook maar ergens slapen. Ik had wel de mogelijkheid om direct te scheiden, maar dat was gelukkig niet nodig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien valt het allemaal wel heel erg mee en blijft ze er tam vanaf! eigenlijk ik altijd alles binnenwaarts gehecht, alleen plaatsen we altijd een knoopje voor controle + mochten de eigenaren dan nog vragen hebben :)

het is wel een lief rompertje hoor (A) 1 met Elmo, en 1 met tijgertje hahaha

morgen om 8 gaat ze met me mee, en we gaan om 1u weer terug ( dan zit mn werkdag erop)

mn woeffe baby:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

even kleine update:

Woeff is een donder, de heeft heel braaf en zonder dat ik het gezien heb de hechtingen aangevreten ( uitwendige) de draadjes die nu zichtbaar waren zijn tot het knoopje afgevreten....

handig met verwijderen as vrijdag, en bedankt Woeff. wou haar een reisje naar de DA besparen door het zelf te doen, maar nu lukt dit dus niet... muts

romper was mevrouw al snel zat en deed meer kwaad dan goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .