Ga naar inhoud

Raar gedrag konijn


Bunnybunnybunny

Aanbevolen berichten

We hebben onze ram nu 1 jaar. En nu zien we toch een paar rare dingen aan hem. Altijd als ik hem zijn eten geef dan begint hij door zijn hele hok te rennen en met zijn kop te schudden. De laatste paar weken doet hij als ik bij hem ga kijken en ik leg mijn hand in zijn hok. Dan begint hij telkens te knorren (of iets wat daar op lijkt) en begint hij om mijn arm heen te rennen. Wat kan dit zijn? Is hij bang en wil hij geen aandacht of is het iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je ram gecastreerd? Zo niet denk ik dat hij last van zijn hormoontjes heeft. Het knorren kan ook wel zoemen zijn? Zo wordt het hier ook weleens op BB omschreven. Mijn konijnen zijn overigens ook altijd heel druk als ik aankom lopen met de biksbak. Ze rennen dan het hele hok en ren op en neer on springen in en uit en het nachthok XD. Zo enthousiast zijn ze dan omdat ze eten krijgen, rare beestjes :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hij is niet gecastreerd. En het kan inderdaad lijken op zoemen. Maar moet ik hier verder iets mee. Minder aandacht geven ofzo? Altijd als ik naar zijn hok ga begint hij om mijn arm te rennen en op 2 poten te gaan staan en hij likt mij dan trouwens ook.

@

jrjsieben

Het rare vindt ik dat hij het 10 maanden niet heeft gedaan en nu zo veel. Kan er dan iets mis met hem zijn?

aangepast door Bunnybunnybunny
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .