Ga naar inhoud

wel of geen zorgen maken..?


Vera_Knijn

Aanbevolen berichten

Ik zou eerst even nagaan of er een 'normale' reden is voor plakpoep. Hiermee bedoel ik dat tot jouzelf te herleiden is. Wat voor voer geef je en hoeveel? Krijgt ze groenten, zo ja hoeveel? Eet ze wel genoeg hooi?

Hoe voelt ze aan in haar nekje, is ze daar warm?

Als haar gedrag echt anders als normaal is, zou ik zeker overwegen om naar de DA te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet van voer veranderd, ze krijgt Selective. En qua groente zet ik elke dag een bordje neer met witlof, paksoi, wortelloof. Er is qua eten eigenlijk niets geks veranderd.. Ja hooi eet ze ook nog gewoon..

Ik heb het idee dat ze jonger was dan mij gezegd is toen ik haar kocht.. Ik merk namelijk dat ze aan heel veel dingen moet wennen.. Zo is zij bijvoorbeeld als de dood voor de stofzuiger, terwijl Molly erop af rent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou haar goed in de gaten. Ik denk als ik juist ben dat ze nu 11 weken wordt en dat is een moeilijke periode voor hun darmpjes.

Opletten met biks even alleen hooi ,water en groenten maar let op met wortel bevat iets teveel suiker om elke dag aan de piepjonge te geven.

Wordt het erger bel dan zo snel mogelijk naar de da. Als het coccidiose wordt moet ze medicijnen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels gaat het een stuk beter met haar! Ik ben erachter dat zij andijvie niet zo goed kan verdragen..

Dus dat krijgt ze ook niet meer!

En wortel geef ik ze eigenlijk nooit.. Ik koop meestal bospeen en geef dan alleen het loof (het groene gedeelte). Want ik las hier op het forum dat wortel inderdaad teveel suiker bevat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voedster kan ook niet tegen andijvie

En ook witlof niet

En ik moet ook zorgen dat ze niet teveel biks eet

Dan krijgt ze ook last

Inmiddels gaat het een stuk beter met haar! Ik ben erachter dat zij andijvie niet zo goed kan verdragen..

Dus dat krijgt ze ook niet meer!

En wortel geef ik ze eigenlijk nooit.. Ik koop meestal bospeen en geef dan alleen het loof (het groene gedeelte). Want ik las hier op het forum dat wortel inderdaad teveel suiker bevat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .