olive Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 hallo,!was even nieuwschierig.Ik ben bij een konijn kundige dierenarts geweest om billy te laten castreren.Dus wil ik hem inenten en heb de prijzen daarvan opgevraagd. Die zijn €50! Ik heb een dieren arts in de buurt gebeld(niet konijn kundig) en die vraagt €15.Nou vind ik dit zo'n enorm prijs verschil! Is de ene dan beter dan de andere???Of maakt dit helemaal niks uit want biede dierenartse hebben de nieuwe entingen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Dat verschilt heel erg per DA. Wij hebben ook een beetje gezocht waar het goedkoop is. Bij sommige DA's was het meer dan 100 euro voor 4 konijnen. Waar we uiteindelijk hebben geënt was het 60 euro voor 4 konijnen. Meestal als je meer konijnen hebt krijg je korting. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Of de ene beter is of de andere daar kan ik niet op antwoorden omdat ik die mensen niet ken.Ik kan je wel gewoon de verkoopprijs geven van het vaccin Nobivac 12 euro Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendy1981 Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 50 euro is wel heel veel! bij de DA betaal je vaak consult, dus dat kan erbij zitten. Maar de inenting is gemiddeld rond de 25 / 30 euro. Daarbij word je konijn ook verder nagekeken.Ik heb toevallig m'n nijnen laten enten bij een dierenzaak waar een DA de enting gaf, anders ga ik na m'n eigen DA.Daar kostte het geloof ik rond de 3o euro ( konijnkundig ). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Maar eigenlijk zijn ze toch niet altijd zo eerlijk vind ik. Ze rekenen een visite neem nu 25 euro en dan zou het aantal konijnen maal 12 moeten zijn vind ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
olive Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ze kijken ook je konijn na daar. Maar bij de goedkoopste ook en worden de nagels geknipt en tanden nagekeken incl. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ik heb diverse prijzen al langs zien komen hier. Bij mijn da betaal ik 19 euro en ieder volgend konijn krijg ik 10% korting nog op. Dus kan behoorlijk verschillen, 50 euro vind ik belachelijk hoog. Bij mij zit het checken van de gezondheid er standaard bij zoals het hoort vind ik...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ze kijken ook je konijn na daar. Maar bij de goedkoopste ook en worden de nagels geknipt en tanden nagekeken incl.Doet die van mij ook hoor.Heeft nog nooit bij geen van mijn konijnen nagels moeten knippen. Doet mijn man zelf als het nodig is . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 19 april 2012 Delen Geplaatst: 19 april 2012 50 euro is inderdaad wel erg veel ik ga 29 euro betalen per konijn.ze hebben het niet gehad over korting bij meerdere konijnen.bij die 29 euro zit ook consult bij en tanden nakijken en als het nodig is nagels knippen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vera_Knijn Geplaatst: 19 april 2012 Delen Geplaatst: 19 april 2012 Tip:Voor alle konijntjes in Almere; vandaag kun je bij Jumper je voor € 25 laten vaccineren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bramsteenbergen Geplaatst: 19 april 2012 Delen Geplaatst: 19 april 2012 Wij hebben ons konijn bij een "gewone" da laten vaccineren. Die koste 22,50. Ze hebben ons konijn meteen even onderzocht of hij gezond was. En als het nodig was hadden ze zijn nagels ook nog geknipt. Wij wonen trouwens in Zwolle. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
olive Geplaatst: 20 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2012 Nou ik heb gewoon een afspraak gemaakt bij de goedkopere. Ik heb gevraagd of ze daar de enting geven van 1 x per jaar.dat was het geval. Dus moet wel goed zijn lijkt me. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 20 april 2012 Delen Geplaatst: 20 april 2012 Natuurlijk het vaccin is overal het zelfde en als je konijn verder niks nodig heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten