LGBaby20 Geplaatst: 17 april 2012 Delen Geplaatst: 17 april 2012 Hallo allemaal,Ja het is weer zover hoor, maar dan met Bunny!Afgelopen zondag heb ik Bux en Bunny weer gekoppeld in mijn nieuwe ren. Deze is helemaal open maar ze hebben wel een nachthok waar lekker veel stro in ligt.Sinds vanochtend is Bunny's oog een klein beetje vochtig en rood. Ik denk aan een ontstoken oog, ze is verder nog levendig en ze eet nog steeds. Wel zit ze af en toe te knijpen met haar oogje.Ik heb vanochtend en net haar oogje schoon gemaakt met afgekoeld kokend heet water.Nu is het al iets minder dan vanochtend maar maak me wel zorgen om der!!!!Hierbij een foto:Wat is het beste om hiermee te doen?Aangezien het al wel wat minder wordt....Groetjes Danique Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 17 april 2012 Delen Geplaatst: 17 april 2012 Is je konijntje ingeënt ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LGBaby20 Geplaatst: 17 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2012 Ja ze is bijna 2 weken geleden ingeent! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 17 april 2012 Delen Geplaatst: 17 april 2012 Met Nobivac ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LGBaby20 Geplaatst: 17 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2012 Ja met Nobivac! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 17 april 2012 Delen Geplaatst: 17 april 2012 Het kan een entreactie zijn .Maar het kan ook een traanoog zijn door een wimpertje dat in het oog groeit.Bel misschien even met de da die je konijntje ingeënt heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LGBaby20 Geplaatst: 17 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2012 Ik heb al goed naar het oogje gekeken maar er zit niks in. Het is alleen dik, rood en een klein beetje viezigheid komt eruit!Als het morgen nog hetzelfde is ga ik de dierenarts bellen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Schoonmaken met gekookt water afgekoeld Misschien wat stro in het oog gekomen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 En, nog hetzelfde? Dierenarts gebeld? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LGBaby20 Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ik heb vanochtend de dierenarts gebeld.. Maar omdat het sinds vanochtend niet meer vochtig is hoefde ik nog niet langs te komen. Zodra het erger wordt moet ik langs komen en wordt er naar gekeken. Ik heb vandaag steriele gaasjes gekocht en maak nu 2 x per dag het oog schoon met afgekoeld kokend heet water. Het is nu minder erg dan gisteren.Maar ik blijf het wel goed in de gaten houden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Nou hopelijk is het met jouw goede verzorging gauw over :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LGBaby20 Geplaatst: 18 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2012 Nou hopelijk is het met jouw goede verzorging gauw over :mdr:Ja ik hoop het ook!Maar het wordt nu al beter dus verwacht dat het binnenkort wel 'over' is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 18 april 2012 Delen Geplaatst: 18 april 2012 Ah mooi zo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Disney Geplaatst: 19 april 2012 Delen Geplaatst: 19 april 2012 Mijn ram had dit ook de afgelopen maanden, ik depte de ogen ook af met afgekoeld gekookt water.De laatste keer heb ik een warm theezakje er tegenaan gehouden voor 30 seconden en de volgende dag was het weggegaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LGBaby20 Geplaatst: 19 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2012 Het gaat goed met haar oogje!!! Het is niet meer ze dik en ook niet meer zo rood.. ik verwacht dat het van het weekend wel al over is! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PaulaW Geplaatst: 19 april 2012 Delen Geplaatst: 19 april 2012 gelukkig maar dat het beter gaat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cinderella Geplaatst: 19 april 2012 Delen Geplaatst: 19 april 2012 kijk eens aan, hartstikke mooi! fijn om te horen dat het beter gaat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten