Ga naar inhoud

Panisch jeukgedrag


Jeroen76

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Zit met een vraagje over mijn konijn en misschien heeft iemand er al ervaring mee.

Gisteravond schrok ik er van het gedrag van mijn konijn. Ze was zich verwoed aan het krabben en was, dat zag er steeds panischer uit. Het leek zich op haar linker kant met name haar oor te richten maar tevens leek het over haar hele lniker kant te zijn. Op een gegeven moment gooide ze zich een paar keer op de rug om te schuren en werd later zelfs helemaal stijf als een plank. Toen ik haar licht in haar nekvel pakte en haar lijfje wreef, kalmeerde ze vrij snel. Dook toen een paar keer haar kooi in en uit en bleef nog even uitpuffen, na 3 minuten was alles weer als vanouds. Toen het konijn zo stijfde en verstrakte zij mijn vriendin zelfs: 'dit is wat mijn konijn deed toe ie doodging'. Boef Is nu weer ook weer lekker eigenwijs en aanwezig als altijd, het is een vrouwtje en 7 jaar oud. Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .