Ga naar inhoud

Marley gecastreerd nu wel erg rustig...


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ik had even en vraagje over mijn ex-rammetje Marley. Vorige week woensdag is hij gecastreerd. Na de operatie leek er nog niks aan de hand te zijn, lekker aan het huppelen wassen keutelen eten drinken plassen enz enz. Nou had ik ook pijnstillers voor hem( en voor Nijntje die is gesteriliseerd ) daar ben ik vrijdag mee gestopt na overleg met de dierenarts. Alleen zondagmiddag bleef Marley ineens wel heel rustig in ze kooi zitten in een hoekje voor de rest wel normaal keutels eten enz. Dus toen heb ik hem maar weer even de pijnstillers gegeven, toen leefde ie wel weer op beetje rondhuppelen in de ren die aan het hok vast zit. Alleen nou vanavond zat ie weer in het hoekje. Dus weer pijnstiller gegeven en weer leeft meneer op.... Nou was mijn vraag heeft dit nou met de afbouw van hormonen te maken in zijn lijf dat ie rustiger is of heeft ie nog pijn???? Wat is jullie mening/ advies???? Oja dde wond ziet er wel gewoon normaal uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen bij de DA geweest, Marley heeft een lichte verkoudheid te pakken volgens de DA, over het weekeind moet ik nog de carprofen blijven gebruiken 2 keer per dag, omdat ie daarvan wel op bleek te knappen, ook nog goed in de gaten houden kwa eten en keutelen enz... En als er geen verbetering is dan moet ik volgende week terug komen en dan krijgt meneer een AB kuurtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .