Ga naar inhoud

Borrellende buik


baxie

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

De kop zegt het al, Onze Vlaamse Reus is heel levendig en eet goed, maar nu merkte ik dat hij een zachte ontlasting had en als hij eet hoor ik zijn buik heel erg borrellen.

Ook ontdekte ik gisteren dat hij een plakkaat poep onder zijn kont heeft hangen. Ik heb er een groot stuk vanaf kunnen halen. Zijn Anus is schoon, maar er zit nog wel poep aan zijn vacht.

Hij eet nu alleen hooi en krijgt water.

Normaal krijgt hij veel groente een SS.

Kan iemand mij tips geven wat te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nou met de buik van Vlaam? Als je echt denkt dat het abnormaal borrelen is, dan kan je volgens mij Infacol geven. Zoals ik begrepen heb kan het iig geen kwaad.

Infacol ja? Ik weet dat het voor baby's veel gebruikt wordt, maar kan je het ook veilig voor konijnen geven? Het is namelijk bedoeld tegen darmkrampjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, ik geef het wel aan mijn konijnen als ik denk dat het niet goed gaat met eten/keutels. Mijn Ko* had wel eens zo'n situatie dat ze niets meer deed. Met dwangvoeren en Infacol kreeg ik haar dan weer op gang. Helaas, de laatste keer niet :(

maar goed, ik heb me dus laten informeren dat infacol gegeven mag worden. Bij ons staat het in het konijnen voorraadkastje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .