Ga naar inhoud

Hooi


hangoorsnuitje

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst via zooplus een bergweide hooi zak van 14 kg besteld, was toen nieuw in het assortiment. En joh wat een hooi zeg, zitten wel plukken van een halve meter bij XD. Dit was echt de laatste poging om iets degelijks te krijgen. Bij de welkoop in mijn dorp was het ook een drama, zelf al mocht ik uit het hooi kiezen wat nog in het magazijn stond :/. Het hooi is nu bijna op dus ik ga nog een keer zo'n 14kg zak bestellen, maar dan zul je net zien dat het weer prut hooi is XD.

Edit: apart ik kan het nu al niet meer vinden op de zooplus website. Zal ff kijken of er een naam op de zak hooi staat.

Edit Edit; het heef vilmie en ze hebben het dacht ik nog wel. Is er ook in een kleinere verpakking.

aangepast door ShinLi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook het probleem met online bestellen dat je het niet zelf kunt bekijken, hooi blijft een natuurproduct dus het zal niet altijd van dezelfde kwaliteit zijn. Die Vilmie klinkt wel goed hoor, plukken van een halve meter :mdr: Ik heb zelf een 5kg pak van het Mühldorfer bio hooi en dat is ook goed, vrij grove lange stengels waar ze goed op kunnen knagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .