Ga naar inhoud

konijnnenhok verschonen


konijntje400

Aanbevolen berichten

Mijn konijntjes zijn ook niet zindelijk (niet op een toilet maar wel op de bodembedekking)

Ik heb een dubbelekooi met onderin de bodembedekking en bovenin heb ik niks liggen.

De onderste kooi maak ik 2x in de week schoon (woensdag en zaterdag of zondag) en de bovenste kooi maak ik de zaterdag of zondag schoon voor een eventuele verdwaalde keutel

Link naar reactie
Delen op andere sites

kooi 1x in de 14 weken schoon maken.. ze is niet zindelijk.

maar ze heeft nu zo'n kleine binnen kooi nog omdat er nieuw gaas om het andere buiten hok moet. Ze staan nu in mijn hok in de tuin daar is het lekker warm en uit de wint. Ik heb er een tafel in staan waar ze 24uur per dag op kan dus haar kooi is haar toilet en de ren om de spelen en te zitten haha... dus een beetje zindelijk is ze wel hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe het veel vaker ik heb drie smeercheesen die soms urine door het helehok gooien en het hok staat binnen dus soms ben ik elke dag bezig om het hok weer schoon te maken en de poep bak doe ik om de dag als er niet te veel in zit daar kijk ik elke dag na verder heb ik geen bodum bedekking omdat hij binnen staat is het toch erg warm en de konijnen schoppen te er steeds uit dus heb het idee dat ze het zonder veel prettiger vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zuig 1x per week de ren uit (binnen) want er vliegt nog wel eens wat bodembedekking uit het toiletje en dan dweil ik ook de boel meteen. Het toilet doe ik om de dag en en de dag dat ik hem niet schoonmaak gaat er gewoon een laag zaagsel overheen. Werkt prima, want het stinkt nooit in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .