Ga naar inhoud

lola heeft weer last van haar buikje...


Joan

Aanbevolen berichten

Vanavond lag lola, na het eten van een paar brokjes, weer boven dan weer op haar zij, dan weer languit op haar buikje.

We hebben haar met enige moeite kunnen vangen en haar cisaral gegeven. Nu staat ze even in een kooi in de schuur en het lijkt of er niks aan de hand is... Ze eet lekker hooi, ze keutelt en is levendig..

Wat moet ik hier nu mee? Ik wil haar vanavond nog een keer cisaral geven en dan weer terug naar het grote hok.

Omdat ze nu weer levendig is, eet en keutelt weet ik niet of ik vanavond nog een da moet bellen of toch maar zal wachten en kijken hoe het morgen is....

Gisteren had lola (wij dachten dus zelf eigenlijk isaac) dunne en kleine keutels, maar nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan met de telefoon op de één of andere manier mijn bericht niet bewerken....dus even een aanvullende vraag.

Kan languit op haar buik liggen en op haar zij en dat onrustige gedrag ook nog wat anders betekenen dan darmklachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lola is de nacht goed doorgekomen. Ze zat vanmorgen alweer (achterstevoren) voor het deurtje van het hok (is haar favorietje plekje) en daar lagen mooie keuteltjes. Ze was weer vrolijk en hongerig. Hou haar nog wel even in de gaten. Ze eet in ieder geval genoeg hooi en drinken doet ze ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .