Ga naar inhoud

Barrel is alweer niet lekker


pluis en barrel

Aanbevolen berichten

Barrel, mijn geholpen voedster van 1, wilde twee weken geleden niet eten. Ben toen naar de da gegaan een uur voor dat ik terecht kon knapte ze ziender ogen op. De da kon uiteindelijk niets vinden.

Vanochtend trof ik haar weer op een niet gezonde wijze aan, veel op haar buik en geen eetlust.

Ze heeft vanochtend wel een stukje selderij en wordtel gegeten, maar daar bleef het bij!

Rond half 10 heb ik haar dwang voeding gegeven en heb ik haar voor de zekerheid getempt.

Ze had maar 34.8 onder temp dus. Ik heb haar meteen naar binnen gehaald en een snuggle safe gemaakt.

Om 12 uur kon ik bij de da terecht, daar had ze inmiddels 36 graden nog steeds te laag.

De da kon zo een twee drie niets vinden, maar besloot toch om haar op te nemen ivm met haar onder temp.

Nu zit ze dus bij de da, ze krijgt pijnstilling en iets om haar darmen aan de gang te krijgen(ze voelde wel iets in de darmen) ook heeft ze een infuus om haar vocht oppeil te houden.

Aan het eind van de dag wordt ik gebeld over hoe het gaat, ben benieuwd!!!!

Wat doet het toch een hoop met je als je diertje ziek is.

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, als je konijntje ziek is, kan je je daar behoorlijk rot om voelen.

Als het goed is is Barrel bij de dierenarts nu in goede handen en ik hoop voor je dat je vanmiddag goed nieuws krijgt en dat ze vlug weer thuis komt!:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou net heeft de da gebeld.....

Het houd niet over met Barrel, ze heeft gas wat vanmiddag(bij de da)dus wel wat erger is geworden.

Ze heeft nog steeds een onder temp.36.8 op het moment zit ze in een wat ruimer hok om meer te kunnen bewegen(dat doet ze nog wel) en ze hebben een warmte lamp boven haar gehangen. De dwangvoeding gaat nog steeds goed, maar helaas nog geen keutels:-(

Barrel blijft vanacht nog een nachtje slapen bij de da.

Ik baal als een stekker ik wil haar nog lang niet kwijt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de da heeft net gebeld, Barrel is de nacht goed door gekomen ze heeft vanacht zelf een paar brokjes gegeten en zat voorzichtig aan een sprietje hooi te knabbelen.

Het gas is uit haar buik, ze moet nu alleen nog gaan keutelen!

Ik moet vandaag van 12.00 tot19.00 werken de da heeft aangeboden om haar eventueel nog een nachtje daar te houden, mocht ze vanochtend nou weer lekker aan de keutel zijn haal ik haar lekker naar huis.

Wat mij opvalt is dat Banjer(ex man) veel blijer lijkt in zijn uppie, terwijl ze samen echt klef zijn.

Nu Barrel weg is maakt hij de ene binkie naar de andere?????

Ik hoop maar dat hun relatie niet onder druk komt te staan nu barrel een poosje weg is geweest en een andere geur bij zich heeft. effin we zullen het gaan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote name=Wat mij opvalt is dat Banjer(ex man) veel blijer lijkt in zijn uppie, terwijl ze samen echt klef zijn.

Nu Barrel weg is maakt hij de ene binkie naar de andere?????

Ik hoop maar dat hun relatie niet onder druk komt te staan nu barrel een poosje weg is geweest en een andere geur bij zich heeft. effin we zullen het gaan zien.

Bij mij was Isaac ook superblij gisteravond (toen Lola in de schuur zat). Terwijl hij het toch ook fijn vind als Lola wel bij hem is.

Komt vast wel goed met Barrel en Banjer. Bij mij zijn ze ook wel eens 2 dagen gescheiden geweest, maar na een keertje rijden, was het weer als vanouds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .